Clara Henry

Hej, nu sitter jag och tittar på 90210 (igen). Det var egentligen därför jag tog en paus, för att jag älskar det såååå mycket och blir helt beroende. Bara idag har jag sett 7 avsnitt och jag är rädd för att det kommer bli fler. Men det är inte det enda jag ska göra ikväll, nu snart ska vi grilla och det blir min favorit! Kött med koktpotatis, holliday sås, halloumiost och tomater ♥
 
Efter maten ska jag cykla till Jossan eller så kommer hon hit, ingen vet riktigt än. Det märker vi! Men just nu orkar jag inget... Jag har rensat ogräs i 2.5 timmar i denna värme och dessutom med värdens jävla mensvärk. Kill me now, please! Och bara därför tänkte jag dela med mig av Claras mensvideo, haha. Älskar hennes videosar så därför öser jag bara på och ni som inte följer Clara Henry på Youtube: Gör det. Jag har följt henne så länge jag kan minnas och jag älskar henne bara mer och mer för varje video. Dessutom startar hennes egna show i höst (på 5:an) den vill ni inte missa. Här är länken till hennes Youtubekanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0