Det är dags för fredagsmys!

Det jag (för första gången) sov med igår var... Smink haha! :D Även om jag kommit hem mitt i natten har jag alltid tagit bort sminket men igår orkade jag faktiskt inte! Jag hade gått upp tidigt för att jag skulle till skolan. Sen började jag min praktik 12 och slutade inte förens 21:30... Usch och sen skulle jag upp tidigt idag också... :( Så jag är helt död nu kan jag ju säga! Ska bli skönt med långledigt! Jag är ledig tills på tisdag, så 3 dagar. Måste tyvärr plugga massormassormassor... Men ändå! Sovmorgon här kommer jag! Ska även kolla på lite filmer, som vanligt hehe! Jag är nog väldens största filmälskare! Framför allt romantiska drama komedier, åååå!Funderar på att tipsa om lite filmer faktiskt! Inte filmer som de flesta har sett typ Twilight utan bra men ganske udda filmer, jaja ni får se! Kanske lördag? Kanske söndag? Vi får se!

Min dag har som sagt varit jobbig och seg, men nu är jag äntligen hemma i Katrineholm men tacos och fredagsmys! Min kväll blir som vanligt på fredagarna, följer tv4s program från 20:00 till typ 23 (något). Det är ju Xfactor, Gustafsson tre trappor (sådär) och Modern family! KVÄLLEN ÄR FULLBOKAD! Med mig i soffan lär jag ha min lilla syster Clara, OSTBÅGAR, något gott att dricka och sen kommer nog minst min pappa upp till Gustafsson han typ älskar det, haha!  Jag kommer säkert (som vanligt somna)! Nu ska jag äta puss hej!

En bild ut genom mitt fönster, vi har skapligt med snö i vilket fall :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0