YOLO! eller?

Jaha då stter jag här lite ledsen.. har pluggat hela eftermidagen och känner att jag inte orkar mera idag.. Nu börjar jag verkligen sakna big brother! Vad ska man göra nu jag bara sitter och glor till och med att plugga är roligare och då är det illa! Filmtips? haha nej ja tror jag klarar mig har ju som alltid 7TH HEAVEN yeah :D haha kärlek, här behövs det ingen kille jag har ju min kära serie :* men känner att det går lite fort fram i serien är på näst sista säsongen (10) och när den tar slut kan man säga att mitt liv är över! Om de inte fortsätter att göra flera, det skulle vara riktigt grymt :D annars får jag väll kolla alla om för hallå vem vill att livet ska ta slut när man bara är 16 år? haha okej det räcker nu.. I helgen lovar jag att det kommer massa blider på sommaren som är påväg är fett taggad på SOMMARLOVET :D, det kommer också bilder på båda mina privatmodeler eller en av dem hehe och massa mer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0