Sommarlov

Fy fan vad skönt att det är sommarlov! Det första året på gymnasiet gick sjukt fort och vi har haft många bra lärare så det känns skönt att veta att vi troligen kommer ha samma :) De första dagarna och nätterna har jag varit med min älskade vän Josefin, alltid lika kul för vi är helt störda när vi är med varandra ;) Men nu är jag hos pappa så ja vad ska jag hitta på?.. Funderar på att åka till den lilla staden och se om man hittar något nu till sommaren och då tänker jag framförallt på midsommar. Och så ska jag såklart uppdatera er lite oftare nu när jag har tid (mer bilder):D Nu ska jag vakna genom att äta lite kakor och kolla på 7th heaven :D

Ett klipp från 7th heaven där Lucy (Beverly Mitchell) sjunger en del av låten Angel, hon har en sjukt fin röst! Om man också har sett alla säsonger förstår man "varför" hon sjunger den, vilket jag inte ska avslöja haha. Men det händer en sak som är hemsk för henne och hennes man så ja ni får kolla själva om ni inte vill gissa ;)  
Trackback
RSS 2.0