Presentation haha

Jaha, jag heter Emma och är 16 år mer än så behöver ni kanske inte veta men tänkte dra hela historien! Jag har två familjer eftersom mina föräldrar är skilda så varannan vecka bor jag med min pappa och mina 3 syskon Kajsa: 13år, Clara: 8år och Albin 5 månader, andra veckan bor jag i mitt andra hem med min syster kajsa igen och min lillebror Munde: 2år. Det är bara min äldsta syster som är min riktiga men jag har blodsband till både Munde och Albin, Clara är min pappas nya tjejs barn sen tidigare men hon är fortfarande min syster. Hoppas ni hänger med, haha. Jag gillar att rida med det blir inte så mycket tid nu för skolan tar all... jag gillar också att sjunga och att titta på 7TH HEAVEN älskar den serien med hela mitt hjärta men jag är på den näst sista säsongen så kommer väl gå ner i en deperssion när jag kollat klart... Men jag lovade ju några blider också så här är lite från förra sommaren och en på min lille misse Mysak :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0