FREDAGFREDAGFREDAG

Hej alla eller inga haha länkar ju inte min blogg än så ja.. ska nog börja göra det snart kanske kommer byta namn bara för detta var mera ett test namn hehe.. det var jag och en av mina bästa vänner som skulle starta en blogg för vi är "tvillingar" vi är födda med ungefär 3 timmars mellanrum så vi är båda födda den 5/9 alltså femte september. Jag kanske ska starta en blogg med en annan av mina bästa vänner (Josefin)så ja vi får se men det skulle vara grymt kul ju :D

I dag är det fredag som ni såg i rubriken och jag är inte taggad på helg.. eller lite men har så grymt mycket att göra nu innan sommaren.
Det jag ska göra är:
1. inlämning om hur invandrare har det när de kommer till sverige
2. inlämning om hur en cell fungerar + att det ska jag kunna utan till (muntlig redovisning)
3. träna till prov om Lagar blabla.. (DAGEN INNAN VI SLUTAR.. SJUKT)
4. Läsa en artikel och svara på frågor
Säkert mer bara att jag inte kommer ihåg det, men nu skiter vi i det för som jag lovat ska det komma upp bilder som jag tar men min älskade system kamera :D
För att få upp fredagskänslan tycker jag att ni ska lyssna på denna låten, samtidigt som (jag och ännu en av mina bästa kompisar alltid tänker på) ni tänker er att ni sitter i en snygg cabrio eller något och det är sommar och solen bara steker! så jävla härligt!!!

Lady Gaga-Nothing Else I Can Say
Trackback
RSS 2.0