Skåne här kommer jag!

Hej, imorgon åker vi till Falsterbo som ligger i Skåne :D Dit åker vi varje år som ja sagt ;) kommer tyvärr inte kunna blogga mycket för min mobil har damp och vi ska hela familjen eller aa halva eftersom mina föräldrar är skilda.. jallafall så ska vi alla dela på samma internet... jo men kul!! Såå ja vi märker!? Men jag kommer ta sjukt mycket bilder på allt och alla så det kommer om ca 2 veckor, när jag även börja jobba, så ja kul sommar.. den har ju för fan inte börjat!! Regnar ju bara, som tur är har jag fått ledigt i 3 dagar från jobbet så jag kan följa med till Göteborg och Liseberg :D BTW eller det är det ju inte.. men jag har glömt att säga hur det gick första året på gymnasiet! Är jävligt nöjd med mina betyg har kämpat hela året så det är skönt att man får lite för det! Det var: A A B C D D.  orkar inte säja vad jag fick i haha, men stolt över mitt C i Matte! :O hehe. Nu ska jag sova, ska upp tidigt.. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0