Random photo

Hejsan :D
Idag har det varit en vanlig dag på jobbet det blir faktiskt roligare för varje dag som går så jag kommer nog att stå ut i 4 veckor.
 
Idag har jag kommit på en ny idé till bloggen! Jag tänkte någon gång varje vecka lägga ut ett random photo. Jag kommer slumpmässigt att välja ut ett eller två foton från mina bilder och typ säga vad/vem/vilka som är på det/de osv. Tänkte att det kanske skulle vara lite kul ;) Så jag börjar idag, och sen kommer jag troligen att bestämma en dag varje vecka för annars kommer det aldrig att bli av, haha ;) (Troligen lördagar)
 
 
Fotot är på min gamla kanin Love Ludvig Vinell (Hehe), han kallades bara för Love. På bilden är han bara några månader, jag och min kompis Agnes hoppade med våra kaniner (btw så är det hon som tagit bilden). Love blev inte ens 2 år men han var med om väldigt mycket. Jag hoppade med honom väldigt ofta för har var väldigt bra på det och har tyckte att det var väldigt kul! En gång när vi hoppade blev han rädd för min syrra och stack bakåt rakt under min fot. Jag hörde hur det knäcktes och hur han pep till.. Sedan skrek jag till min mamma att han hade brutit benet men hon sa bara att jag skulle ta det bara lugnt och att han inte hade brutit sitt ben men det hade han...
Vi åkte upp till Stockholm där han fick ett gips för sjukt mycket pengar.. Men han blev nästan helt återställd efter ca ett halvår :) Men han blev inte gammal, han fick någon sjukdom för att han hade ätit vått gräs så hans tarmar stannade (tror sjukdomen hette trumsjuka) och tillslut kunde han inte andas.. Saknar honom fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0