Home sweet home

Hej, nu är jag hemma från semestern. Är jätte skönt att vara hemma i sin egen säng igen! Borta bra men hemma bäst! Right? Det har regnat alla dagar utom 4 tror ja.. så vad kan man göra i en husvagn? Kolla på film och det kan jag lika gärna göra hemma! Nu låter det som allt har varit skit men så är det inte! Har träffat gamla vänner och tillsammans har vi badat, tältat, fotat, filmat och mycket mer. Lite tråkigt att vi inte kommer att ses på ett helt år.. :(
 
Efter Falsterbo åkte vi vidare till ett annat ställe i Skåne som heter Råå och där bodde vi i en vecka. Där fanns det ganska mycket att göra så vi har spelat golf, åkt segway (som var sjukt kul!!!), badat i polerna, åkt till Danmark, shoppat (bl.a. ett par nya vita Converse från intersport, tre linnen från Monki, en tjocktröja från Lexington, två solglasögon och lite underkläderfrån Gina tricot.
 
Vi har även haft lite otur.. Det börja med att jag hade sönder mina solglasögon (ops) och sen blev det bara mer och mer.. en rullgardin, en stol, två fönsterskydd och en mikro. Och eftersom det inte är vår husvagn så blir vi ersättningsskyldiga.. Och det var inte nog med det precis innan vi ska åka kommer det en tjej på en segway och tappar balansen och hoppar av segwayen som kör rakt in i våran bil! Sen när mamma och Dan visar märkena som blev blir hon dryg och säger att det inte var hon.. störd säjer jag bara! Vi i familjen + några vittnen såg det men enligt henne kan det inte ha varit hon så ja vi får se hur det blir med bilen.
 
Här kommer bilderna från semestern :D
                                                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0