Stockholm

Igår var jag i Stockholm och shoppade :D Älskar den staden! Jag, Kajsa (syrran) och mamma åkte tidigt på morgonen för att vi skulle få så mycket tid som möjligt och det räckte kan jag ju säga, har träningsvärk i både ben och armar. För jag skulle ju såklart bära alla påsar! Mamma kan inte med sina händer.. och Kajsa är lat! Haha. Jag hittade julklappar till 3 syskon och lite nytt till garderoben!
 
Julklappar från alla möjliga affärer(sammanlagt), 366:-
Bikbok: 2 linnen, 2 strumpbyxor, 227:-
Ur&Penn: Döskallearmband, 79:-
Veromoda: Svart stickad tröja, 179:-
HM: Blå stickad tröja, 199:-
Lindbergs: Mössa, 600:-
Summa: 1471:- (Inte så mycket för att vara jag och i Stockholm dessutom, haha)
 
Det var nog det mesta som jag köpte, sen köpte ju mamma och kajsa också saker såklart! Det jag är mest nöjd med är nog mössan! DÖFIN! Synd bara att den skulle gå på 600:- Men det var ju en märkesmössa så det kod star ju... men jag tycker att det är mycket för en mössa!
Sen åt vi god mat och kollade runt på bl.a. NK.
Sen när vi letade efter någon stans att äta såg vi Isac ur XFactor! Han vinkade åt oss :D Vi gick precis vid han också men det var fullt med folk så vi snacka aldrig med han :(
 
Jag, alla påsar och min MÖSSA :D
ISAC (dåligkvalitet)
Puss heeeeej :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0