God Jul

Hejhejhej alla, hoppas ny haft en riktigt bra julafton! Det har i vilket fall jag! God mat, kalle anka (trots att det bästa var bortklippt... fml), fina paket osv. superbra helt enkelt! Imorgon ska jag fira jul hos pappa + släkt och vänner. Kommer bli jättekul! Om jag får tid kommer också massa bilder från julen (annars kommer de i mellandagarna), känner att det är onödigt att lägga ut två inlägg om samma sak, så jag slår ihop de! Najsbajs!
 
Nu blir det lite julmys med familjen! Chips, ostbollar, godis och julmust!!! Oherre ingen vet vart detta kommer sluta! Troligen kommer jag passa bra som julgranskula eller tomte nästa år, fetto!!! Men jag är inte den enda som svullar i mig eller hur Emma?!?! Vill ni se hennes blogg? klicka HÄÄÄÄR
 
Märker ni att jag fetmarkerar titt som tätt?!?! Jag har ingen aning varför jag gör det men det ger mer effekt, eller hur?

Puss från Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0