Sista dagen på jobbet check

Hej, idag var det sista dagen på jobbet, skönt! Oh titta vad man fick av chefen, jätte snällt! Själv hade jag bakat smarriga choklad muffins som jag bjöd på :D
Nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar och enligt en lärare som jag träffa på stan bara några timmar... När jag var på stan så köpte jag mig lite saker till skolstat (typ block, pennor, väska) + en tröja och några av mina favorit trosor :D älskar de!! Sista veckan vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Jossan har åkt utomlands, den jäveln... haha men de senaste 6 timmarna har jag fixat mina hörlurar med pärlor! Ganska nöjd faktiskt. Fast det är inget jag rekommenderar för jag har sår under naglarna och det är inte skönt!
Nu ska jag kolla på en film med mammsen och bara mysa! Pusss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0