Skoltrött...

Hej, det har varit en halv tråkig dag i skolan... Jag orkar verkligen inte plugga. När jag är i skolan sitter jag mest av tiden och när jag kommer hem orkar jag inget så jag hamnar alltid i min säng med min dator. Är säker på att jag inte är ensam om detta.

Just nu är jag barnvakt till Munde men det är ingen större skillnad. Vi sitter i soffan och kollar på Hitta Nemo bästa filmen! Sköldpaddan och Doris är så sköna, haha. För du fick ingen mat, nej nej nej nej du fick ingen mat för du ska banta. Klockren! Munde verkar också tycka filmen är bra, lite läskig men bra. Han rycker till lite titt som tätt. Men annars så.

Nu ska jag återgå till filmen. Håller även på att måla naglarna, sa ju att jag inte skulle kunna hålla mig haha. Valde ett aprikosfärgat lack, lite vårakrigt och fint. Hade tyvärr bara lite lack kvar och eftersom jag blev väldigt fäst vid färgen så jag funderar på att leta efter några liknande färger någon dag. 

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0