Veckans lack

Hej babes! Har ni haft en bra helg? Min har varken varit intressant eller rolig. Idag har jag pluggat, kollat runt på youtube, kollat på serier, hängt med Albin och pillat upp ett sår som jag har på axeln ca 17 gånger... Jag är så pillig så jag kan inte låta bli att pilla och tillslut går såret upp igen, surprise liksom... Så tröjan jag hade på mig idag har ganska många blodfläckar. "Men guuuud så intressant Emma berätta mer" (ja jag pratar om mig själv i tredjeperson) 

Nej men, ska vi byta ämne? Imorgon är det skola, ny vecka, nytt schema och nya kurser. Yay...! (Önskar att ny kunde höra sarkasmen i min röst, eller alltså i mina tankar för jag läser inte upp vad jag skriver) gaaa okej detta spårar ur och jag orkar inte skriva något nytt inlägg så take it or leave it.

Söndagsångest- check. Som alltid men det är bara att köra, jag vet ju att den dagen jag tar studenten kommer jag vilja klamra mig fast i skolan och aldrig lämna den. Nu...? Ja nu vill jag elda upp den. 

Föresten, nu är jag igång med veckans naglar igen *alla jublar* gör det då! Vad väntar du på? Jubla! Haha okej förlåt- back on track
Denna vecka har jag väldigt tjejiga naglar, de blev ljusrosa med vita och mörkrosa prickar över hela naglarna. Diskret men ändå det där lilla extra. 

Ha det bra så hörs vi imorgon. 
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0