Skönhets haul

 
Hej på er. Igår fick jag min glossybox och ett paket från lyko.se så jag tänkte visa er vad jag köpt.
Jag köpte även ett halsband från ur&penn men jag glömde fota det så jag tar med det i en collective haul någon gång i framtiden. Det var i alla fall ett enkelt silverhalsband med ett hjärta. Köpte det bara för att jag ville ha kedjan.
 
Från Lyko.se köpte jag...
Ett schampo och balsam från Bed head och Tigi. Älskar deras produkter och detta ska dessutom vara perfekt för brunetter och rödhåriga samt vara ett lite mer exklusivt något. Så jag är spänd på att testa det.
Ord. pris 1100:- rabatterat pris 299:- (vadå kap?!)
 
I månadens Glossybox fick jag...
Först vill jag bara säga att jag verkligen avgudar färgerna. Fräsch och snyggt. Blev sugen på att kombinera de på mina naglar. Hm... Kanske har en idé.
 
1. Det jag fick (skriver fick fast jag betalar) var en rengöringssvamp från Karmameju. Jag testade den igår och min första reaktion var läskig. Men det verkade faktiskt riktigt bra, huden blev väldigt mjuk för stunden och jag har läst att efter en veckas användning ska den ha gjort massa bra saker med ens hud. Jag har läst massa bra om den på nätet så jag hoppas att den kan passa mig. Om ni är intresserade kan ni läsa mer HÄR ganska konstig är den i alla fall, det ska tydligen vara en växt.  
 
2. Sedan fick jag en tandkräm från Oral- B. Tyckte det var lite konstigt att det kom i min glossybox men aja, den verkar i alla fall bra.
 
3. Den blå flaskan är ett spraybalsam från Revlon. Har testat det och det luktar väldigt fräsch och håret blir super lent. Och vem vill inte ha lent hår?
 
4. Sedan fick jag ett brynvax. Jag har vetat ha det så länge. Har haft ett från typ HM tror jag och jag gillade det inte, bryna blir så hårda... Men av detta blev de mjuka fast ändå så stannade de kvar. So far so good.
 
5. Sist och faktiskt minst, Porefessional från benefit. Har vetat pröva den sååå länge, alla säger att den äger och jag kan bara hålla med! Den döljer porer super bra, jag ha inte testat hur bra den är som primer men jag tror inte att jag kommer bli besviken. Om jag gillar den ska jag nog köpa den i originalstorlek. Synd att benefit inte finns i vanliga butiker, älskar det märket.
 
Det var allt, jag fick några rabattkuponger på bland annat Bellbox också, och rabatt är alltid trevligt. Jag är ganska nöjd med månadens box och jag är ganska säker på att jag ska börja en ny prenumeration (detta var nämligen min sista box).
 
Ha en trevlig helg nu. Vi hörs säkert men jag vill inte lova något, jag mår inte så bra så i första hand ska jag fokusera på att bli frisk.
Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0