Roligaste veckan i mitt liv

Hej på er!
Då är jag arbetslös, bara det ordet låter deprimerande. Jag ska  börja söka jobb och skriva CV och personligabrev idag och imorgon. Inte så kul men om man vill ha ett jobb så är det ett måste.
Just nu saknar jag skolan mer än någonsin. Jag saknar till och med mattelektionerna. Haha. Men det är väl bara att ta tag i sitt liv eller byta identitet och flytta till Uruguay och börja om på nytt. Tror jag hoppar Uruguay men något som jag vill göra om på nytt är studentveckan. Roligaste veckan i mitt liv! Har så många fina bilder och ännu fler konstiga bilder från den veckan. Bland annat en kille som har fullt med sugrör i håret, han hade typ affrokrull så sugrören fastnade väldigt bra och uppenbarligen finns det på bild i min kameraalbum haha. Sjukaste veckan!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0