Blablabla

Hej på er, nu har jag ångest. Riktig söndagsångest...
Idag borde jag pluggat, jag försökte men jag känner mig fortfarande inte helt frisk så jag stryker den punkten (for the time being). Istället kommer jag ha fullt upp i veckan så om jag inte svarar på till exempel sms, snaps osv. direkt så får ni ha lite överseende. Brabra, då har vi rett ut det.
 
Vad har ni för er ikväll då? Själv ska jag kolla på Williams lista 2 som har premiär. OHERRE det var ju fan 11 minuter sedan, jag måste kolla nu! HÄR är länken till programmet, det kan ni bara inte missa! Senare ska jag kolla på de sista avsnitten av 90210 säsong 5, har även massa ångest när det gäller det. Jag är ju en i gänget och nu tar det slut, fan...
 
Aja, väldigt seriöst inlägg! Ni får ha det bra, Pussshej!
P.s. Veckans lack kommer senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0