Vilken dag...

Hej babes!
Nu är snart denna liiite för långa veckan slut. Ska bli sååå skönt med helg. Längtar till och med till att vakna imorgon. Ja, ni läste rätt! Jag längtar efter att vakna, det är såklart för att det är fredag: min favoritdag. Man har en hel helg framför sig, man kan fortfarande vara uppe länge och veta att man inte behöver gå upp hur tidigt som helst. Bästa känslan.
 
Idag däremot... Usch, allt har bara gått fel.
 
Började dagen med att tappa bort tiden 
Jag failade eyelinern för att jag just tappade bort tiden och blev stressad
Hann, som tur va, med tåget
Va i skolan 
Slutade 20 min innan tåget gick så det blev ganska stressigt
Har tur så jag hann precis med tåget
Tåget fick signalfel så det blev över en halvtimme sent
Jag missar bussen
Kollar upp när nästa går
Går upp till stan i 50 min
Kommer tillbaka till stationen och inser att jag läst fel på busstidstabellen så jag har missat bussen med 5 min...
Sitter och fryser tills bussen kommer för att inte missa den igen
Kommer hem, och det är väll här jag är just nu.
 
Tuff dag...
Tråkigt inlägg...
Men jag kanske har ett roligt inlägg till i helgen. Vi hoppas på det!
Ha det gött!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0