Detta är en rubrik

Hej på er, det var ett tag sedan känns det som. Det kanske det inte alls var? Eller? Men jag har i vilket fall haft fullt upp. Så är det när man går i skolan. Men nu har jag tagit ledigt. Vi har nämligen kompledigt imorgon, skönt. För några veckor sedan var vi på studiebesök utöver den tid som var avsatt för skolan. Så den får vi som sagt: igen nu, eller ja imorgon. 
 
Ja ni, under veckan har jag... Ja haha, varit i skola. Alltså seriös, vad ska jag skriva? Har inget liv så, hah. Det har jag förövrigt bevis på, eller hur Adde?
Men ja det var nog allt, jag har pluggat, haft nationellaprov kursprov (varför bytte de ens namn, låter bara fucked up nu...) och haft medley all by myself. Det gör jag förövrigt nu också, sjunger alltså (ABBA-låtar in my heart). Plugga orkar jag inte göra haha. Fast jag har egentligen inte tid till att sjunga för jag ska nämligen vara barnvakt åt Albin vilken sekund som helst.
 
Men apropå att sjunga! Jag vet att jag tydligen gör det hela tiden, haha. Pappa och mamma brukar alltid be mig att vara tyst tillslut, hur ska jag ta det? Och idag hade jag tydligen sjungit högt på toaletten i skolan, jag tänker inte ens på det och det är faktiskt lite läskigt. Det enda Emma sa var att jag sjöng och att det var en på toaletten bredvid. Ops... Aja, man måste bjuda lite på sig.
 
Förövrigt så bjöd vi på oss idag, vi visade nämligen upp vår film. Haha, skratta och skaka om vartannat. Men vi fick mycket positivkritik från alla så det var kul. Jag har även fått mycket positivkritik för håret, så det känns också kul eftersom jag var så osäker från början. Så det är jag tacksam för, även om jag knappt vågar duscha haha. (Ska fixa bättre bilder på håret i helgen, de som jag la upp häromdan ser ju förjävliga ut) 
 
Nä ni, nu får det duga om mig! Hur är det med er då? Är det bra, jag får väl hoppas det. Och om inte får ni:
H A D E T S U P E R D U P E R B R A N U , O K E J ?
Pusss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0