Ny design

Hejhej!
Som ni kan se har jag ändrat min design lite! Nu har jag istället denna bild som header:
Det är en bild jag tog igår, lite sommrig sådär! Sen har jag även bytt ut bakrindsfärgen till rosa osv. Mycket rosa nu.
 
Jag har faktiskt under de senaste veckorna blivit beroende av rosa, fråga mig inte varför för jag har ingen aning... Tycker bara om färgen helt enkelt. Det har jag i och försig alltid gjort men nu vill jag helt plötsligt ha allt i rosa! Helst ska det vara ihop med mörkblå, som är min andra favoritfärg, de passar superbra tillsammans! Aja nog om det!
 
Egentligen är jag inte så nöjd med designen men den får duga sålänge. Jag hade ju frost som header och det passar inte under dena årstid.
 
Ska försöka blogga mer nu när jag har tid, det är ju som alla vet SOMMARLOV! 
Pussshej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0