Snabbversionen

Hej babes!
De senaste dagarna har jag haft fullt upp! Tänkte försöka köra snabbversionen för annars kommer varken jag eller någon annan orka läsa det.
 
Onsdag:Som ni såg så fyllde min beeestiii år så ja spenderade självklart dagen men henne. Först var vi på stan, hon shoppade lite, klippte sig och sedan åt vi en härlig lunch med hennes pappa i knäppingsborg (påminner massa om kunskapsskolan). Sedan var det bara att åka hem för att ta på sig ridkläder och åka till stallet. Jossan skulle hoppträna så jag följde med för att fota, jag tyckte att det gick ganska så bra för henne (ni får se bilder senare för just nu hittar jag inte min sladd till kameran).
 
Senan åkte vi hem till mig så jag och min familj fick fira henne, vi hann inte vara kvar så länge eftersom vi skulle tälta. Men i alla fall så fick hon en ram med en bild på oss, feminuterskola och ett armband. Sedan åkte vi i till henne och fyllde bilen med massa snacks och godis, sovsäckar, dator, kamera osv. När vi va framme grillade vi mat och marshmallows i mörkret på ett berg och bara myste. Efter det kröp vi in i tältet för att äta massa gotti och såg på en film. Vi valde att se Gone vilket kanske inte var det bästa valet... Den handlade om en som kidnappade och dödade folk i skogen och var va vi? Jo i skogen helt ensamma, snacka om att vi var rädda! Men vi överlevde.
 
 
Torsdag:Inget speciellt, först åkte vi hem och åt frukost framför en film. Sedan åkte jag till pappa.
 
Fredag: På morgonen slappade jag bara och på eftermiddagen, kvällen och natten hade vi gäster. Vi avslutade semestern/sommaren... Låter det inte sorligt? Det är sjukt att det exakt är en vecka kvar till jag börjar skolan... Känns som att vi slutade igår! Det är bara att be till gud att jag klarar det sista året! Men middagen var i alla fall trevlig trots att det var ett slut på sommaren. Såhär såg jag ut:
 
Lördag:Jag klippte gräset på förmiddagen, vi har en väldigt stor tomt så det tar lite över två timmar... Sedan åt vi lite och åkte ut till landet vilket jag tyckte var ganska skönt. Om det är någon som har missat det så har en farlig man rymt från ett fängelse här i Katrineholm så det är polishelikoptrar och polisbilar i vårt villaområde, läskigt. Han är tydligen en våldtäcksman så jag vågar knappt gå ut. På landet åkte vi vattenskidor, ring och fikade. Jag såg även en orm så jag hade en liten panikattack i form av skrik och tårar.
 
Söndag: Jag spelade sims 3 och kollade på tv, haha. Gjorde massa mer men kommer ärligt inte ihåg...
 
Måndag: Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade 9 men somnade om till lite i 11. Sedan kollade jag på This is 40. Den var helt okej. Efter det städade jag i köket i ca 1,5 timmar och nu sitter jag i min säng och bloggar. Får se om jag kör något i eftermiddag, pappa och Zandra har ju börjat jobba idag så det beror lite på om pappa orkar eller inte.
 
Pussshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0