@tåget

Hejhej, då var man på väg hem efter en härlig dag med mina tjejer! Har inte träffat de på sjukt länge och det är jättetråkigt eftersom vi alltid har varit så nära! Det är vi nu också men inte på samma sätt... Vi måste träffad oftare helt enkelt!

Och ja vad har vi hittat på då? En massa fast ändå inte. Vi har gått på stan, ätit vår standard mat (kebab och McDonalds) och myst framför bästa filmen "LOL"! Det är okej att filmen heter så men det är inte okej att säga lol...! Hör ni det ;) Men ja en härlig dag som sagt! Nu blir det hem och kolla på let's Dance på tv4play, sova och sen får vi se vad jag hittar på imorgon? Funderar på att designa om mina jeans lite!? Vi märker, om jag gör det lägger jag upp "före och efter bilder" annars har jag inga planer.. Eller joooo det har jag visst! Jag ska sy in mina gamla träningsbyxor, de är jättestora över vaderna... Kommer nog inte upp några bilder för det lär inte bli ett vacker resultat, haha... Aja nu ska jag hoppa av och in i bilen!
Pussshej!
P.s gangster blid + facerape!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0