@Tuffetuffe Tåget mot Norrköping

Hejhej! Nu sitter jag på tåget hem från min kära tvilling Adrianna (Adde)! Igår träffades jag, Adde, Madde och Agnes för första gången på länge... Det var jättekul att ses igen, vi gick och åt, hyrde filmer, snacka massa och åt godis! En riktig myskväll! Jag och Madde sov även där (inte för att vi sov så mycket men ändå). Det var en ganska galen kväll som sluta med massa skratt och bulor... Haha! Man kan säga att vi gjorde lite random konster samtidigt som vi filma allt så mobilen är full av roliga filmer! :D

Apropå filmer kolla vi på två skräckfilmer! De var väl inte så vidriga men man blev ändå rädd, på den första i vilket fall för på den andra var jag så trött att jag inte orkade, haha! Tror den första hette typ, ATM eller något? Den handla i vilket fall om en bankomat ;)

Nu sitter jag som sagt på tåget hem mot Norrköping, vid stationen står mamma och väntar för vi ska iväg och handla lite, lite kul när man inte har smink och inte har sovit så mycket... Men det blir säkert bra! Senare ska jag tyvärr plugga och troligen städa lite... Usch men det äter ungefär så alla mina söndagar ser ut! :( Men idag slipper jag ångesten inför skolan eftersom jag nästan längtar! Ska äntligen få träffa alla saknade vänner! :)

P.s jag skämde ut mig totalt på tåget... Jag satt och kolla Instagram och så kom den här bilden upp och jag kunde inte hålla mig från skratt... Kände mig så himla träffad! Det händer till och med att jag stänger av vattnet för att lyssna... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0