Pluggpluggplugg

Hej, idag är jag ledig från praktiken! Det är inte mer än rätt eftersom jag jobbade helgen. Men jag är inte ledig från skolan... Har pluggat hela dagen... Nu rättar jag och innan har jag skrivit och bytt ut ord och så! Vill ja bra betyg och nu har jag verkligen kämpat så jag hoppas att min lärare gillar det! Efter jag pluggat ska jag städa och lite så!

Idag är mitt hår ofixat och jag har en sovfrilla haha kolla själva på bilden! Usch, men det börjar faktiskt att bli lång! Eller hur? Sen när man plattar det blir det ännu längre :) jag funderar på att slinga ljusa slingor eller tona det mörkare. Vad tycket ni? Kommentera gärna så jag kan bestämma mig :D Kan lägga upp en bild när man ser mitt hår framifrån! Men det får nog bli en gammal bild ;) för jag känner att det är fel dag att ta en ny!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Åååå lite fix och du skulle få helt underbara lockar!

Svar: haha, tack :D
Emma Vinell

2012-12-11 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0