Bed time

Hejhopp! Nu ligger jag äntligen i min sköna säng, myspys! Det har varit en lyckad dag med många fina klappar och trevligt sällskap! Tänkte lägga upp bilder från hela julen imorgon! Vad sägs om det? Det blir nog super! Tänkte inte avslöja något.. ( även om det inte är så stort) haha! Men som jag sa: Det har varit en härlig jul!

Nu ligger jag som sagt i min säng med tända ljus och bra musik, kan bli bättre!? Ja okej det skulle vara bättre med lite sällskap! Antingen någon finfin vän eller en liten pojke kanske! Haha, pojke får det bli! Jag får springa iväg och hämta katten, haha :)

Imorgon kan ni räkna med mycket bilder! Men nu ska jag sova, pusss från Emma

No makeup... (Y) härligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0