Saker om mig, Emma Vinell

Jag ÄLSKAR att sjunga. Gör det hela tiden, men det går inte att sjunga seriöst inför andra så jag passar på när ingen hör. (Gick inte att rotera..)

Jag är expert på att få dåligtsamvete.

Jag har lärt min katt hundtricks ;) Typ sitt, snurra osv.

Jag får panik att mina skolarbeten ska försvinna så jag sparar de 200 gånger med olika namn...

På en vanlig skoldag tappar jag min penna 64315 gånger..!

Jag gråter till nästan varje film speciellt de som är sorgliga. Värst är det med Disneyfilmer! Monster inc...
-Buuuu..
-Misse..
Assååå


Jag gillat att gå ute själv på kvällarna för att tänka och smygtitta in hos folk, hehe!
 
Jag har svårt i de flesta ämnena i skolan.. Framförallt grundämnena... Så jag måste kämpa jättemycket för att få bra betyg...

Jag älskar att ha fina naglar och att göra fina naglar.

Det tar 1,5 timmar för mig att fixa mig ordentligt till skolan! Tvätta ansikte 5 min, Håret tar 30 min, sminket 15min, välja kläder, ta på kläderna och smycken 15 min, äta (inte så ofta tyvärr.. Har svårt att äta på morgonen) 20 min, gå till bussen 5. Sen tar det säkert 10 min för den sista touchen haha. Jag brukar korta ner det till en timme genom att inte äta och lägga fram kläder kvällen innan!

Jag stressar mig till söms nästan varje natt... Pga skolarbeten

Jag kan inte sova med strumpor..
Det har hänt att jag legat i flera timmar utan att kunna somna och så kommer jag på att jag har strumpor och på 10 sekunder sover jag..

Det måste vara kallt, mörkt och tyst för att jag ska kunna somna.
Jag älskar att hoppa i hopp med skidor! Det får mig att känna mig levande, eller något sånt?

Jag gråter till allt..! När jag är arg, glad, ledsen, nervös, stressad och när jag skär lök haha

Ett av mina härligaste minnen är när jag och Jossan cyklade till Marby för att nattbada vid typ 2 på natten. Det var midsommar, vi hade haft världens mysigaste dag med frukostpicknick på ett berg, firande vid midsommarstången, grillat.
            När vi kom fram bytte vi om och sprang ner till vattnet. Vattnet låg alldeles stilla. Allt var bara så härligt! 50 meter bort var det en fest med jätte hög musik så vi badade till musiken. Kändes lite busigt på något sätt, sen cyklade vi hem och hade typ bara åkrar och hästhagar omkring oss. Hemma satte vi oss i soffan och mumsade i oss godis och sånt! Så himla härligt! Det måste vi göra om hjärtat mitt!

Jag har aldrig fuskat på ett prov.

Jag är datoroberoende, som de flesta ungdomar.

Jag är bra på att skämma ut mig/göra bort mig.
 
Jag har jättelockigt hår! Fast det vet de flesta nu men första gången jag hade det i skolan va det många som typ blev chockade haha..! (Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0