Hej alla barn nu är det barnprogram

Hej, ååå nu har jag hoppat ner i min säng! Ska bli skönt att sova om jag nu kan somna... För det första sitter min lillasyster vid sin dator och fiser, usch :O och för det tredje har jag vänt på dygnet... (Var det bara jag som märkte att "det andra" försvann?)

Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder från min och Jossans "coola" Fotodag, vad sägs om det? Tror tyvärr inte att det blir så coola bilder för jag blev verkligen inte nöjd... Det är dåligt ljus eller inte dåligt men jag skulle vilja ha en mörkare bild! Det skulle framhäva elden mycket mera! Jaja vi har bestämt att vi ska göra om det någon gång så då ni! Då blir det coola bilder, det kan jag nästan lova! Men imorgon blir det i vilket fall bilder på oss :)

Nu tänkte jag lägga upp lite random textbilder, haha ;) Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej
Vad fin blogg du har:)
Har du blogvin ?
isåfall kan du följa mig ?
Kolla gärna på min blogg.
Hoppas du fortsätter läsa min blogg
Kram Frida

Svar: Hej, ja jag har men jag har inte varit inne på nästan 3 år! Visst kan jag kolla in din blogg!Kram
Emma Vinell

2013-01-04 @ 08:50:26
URL: http://frijarta.blogg.se
Postat av: Vian

Hej kommentera gärna vad jag ska göra för video på min blogg skulle bli jätte glad :D

Svar: hej, ja visst jag kan kolla in på din bloggkram :)
Emma Vinell

2013-01-04 @ 14:28:58
URL: http://vians.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0