3 saker

Jag tänkte härma Andrea Hedenstedt lite och köra 3 saker. Jag har dock inte läst hennes än för jag skulle bli liiite för inspirerad, får läsa inlägget efter så jag inte kopierar rakt av.
 
 
3 saker jag ser fram emot
 
♡ Åka till Göteborg och spendera kvalitetstid med världens bästa Adrianna.
♡ Vår och sommar, gud vad jag längtar efter lite värme.
♡ Att få barn och familj.
 
3 saker jag gillar
 
♡ Min dator.
♡ Smink.
♡ CHOKLAD!!!
 
3 saker jag inte gillar
 
♡ Att vara sjuk.
♡ Tidiga mornar.
♡ Idioter.
 
3 saker jag vill
 
♡ Äta godis.
♡ Åka buss på kvällen men musik i öronen. 
♡ Skaffa en hund.
 
3 saker jag borde
 
♡ Börja träna.
♡ Lyssna på min kropp.
♡ Äta bättre och nyttigare mat.
 
3 saker jag kan
 
♡ Göra mina ögon helt vita.
♡ Framåtvolt (på studsmatta).
♡ Fota relativt bra.
 
 
3 saker jag inte kan
 
♡ Crawla.
♡ Dölja känslor.
♡ Ha det stökigt.
 
3 saker jag pratar om ofta
 
♡ Jobb.
♡ Att jag är trött.
♡ Motvilligt: vad jag har för planer för framtiden.
 
3 saker jag önskar mig
 
♡ Bättre kondition.
♡ Att jag vet vad jag vill göra med mitt liv. 
♡ Ett vidvinkelobjektiv till min system kamera.
 
3 saker jag blir lugn av
 
♡ Ett städat rum.
♡ Titta på film/serie.
♡ Yin yoga.
 
3 saker jag blir stressad av
 
♡ Framtiden.
♡ Höga ljud.
♡ Bada i hav/sjöar. Tror på riktigt att en haj eller något ska äta upp mig. 
 
3 saker som jag ska göra i helgen
 
♡ Sova.
♡ Kolla på melodifestivalen.
♡ Spendera tid med mamma.
 
3 saker jag har gjort i veckan
 
♡ Sovit för lite.
♡ Slagit i tån väldigt många gånger???
♡ Spenderat tid med massa härliga barn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0