Richmond & Finch

Just nu sitter jag med ansiktsmask framför datorn och surar. Jag försöker lägga upp bilderna ovan men bilderna blir suddiga... Eller kvalitén blir inte den samma i alla fall. Vet inte varför men jag får väl försöka hitta på en lösning. Tills dess får jag väl sura. Det ni ser är i alla fall mina nya skal. Hur fina?! Älskar de. Jag köpte de på Richmond & Finch som ni ser och de kostar 399 kr styck om någon är intresserad. Det finns massa ursnygga skal på deras hemsida och jag vill ärligt ha nästan alla men de är ju inte direkt billiga så två duger bra. Det enda som är negativt med dem är att de båda är ganska hala. Det rosa är lite mindre halkigt men det vita är hårdplast så de är alltså inte halare än andra skal i plast men jag har haft ett så bra skal innan som nästan fastnar i handen (på ett bra sätt, det är inte kladdigt utan mer mjukt fast strävt). Så jag kommer garanterat tappa min telefon mer. Men annars är jag stormförtjust.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina skal och fina naglar :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Vinell

2016-01-10 @ 17:29:01
URL: http://fridanyburgs.blogg.se
Postat av: Josefin

Riktiga drömskalen ju! Så snygga :)

Svar: Jag vet, är helt kär! :)
Emma Vinell

2016-01-10 @ 18:25:15
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se
Postat av: Rebecka

Åh dom är så fina!

Svar: Tack visst är de?! :)
Emma Vinell

2016-01-10 @ 19:41:29
URL: http://martenssonrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0