Molly

Idag är det 2 månader sedan min fina lilla Molly försvann ifrån mig. I nästan 9 år var hon hos mig så det känns otroligt tungt att hon inte finns länge. Saknar henne något otroligt och det jag ofta störde mig på hos henne, som att hon väckte mig med sitt pipande mitt i natten, är det jag nu saknar allra mest. Det är ingen som väcker mig på nätterna, ingen som piper när jag kommer hem och ingen som ligger och sover på min mage. Det är otroligt jobbigt att tänka att jag aldrig kommer att få träffa henne igen. Hon har varit med mig från att jag var 11 år till att jag var 19 år, från barn till tonåring och till vuxen. Hon är otroligt saknad och kommer alltid att vara det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0