I Love Musicals




Igår kväll var jag och mamma på I Love Musicals med Helen Sjöholm och Peter Jöback (och några mer sjukt duktiga artister som jag inte kommer ihåg namnen på). Underbart! Jag har letat biljetter sen i somras men det har varit slut i alla städer på hela turnén sedan länge... Men tillslut lyckades jag hitta platser. Inte de bästa men inte de sämsta heller. Är så nöjd över att jag fick gå i alla fall. Enligt mig är de två av Sveriges bästa röster. Satt och njöt hela konserten. Mamma tyckte också att den var bra men inte så som jag haha. Hon tyckte att den var lång och det funkar inte riktigt med hennes armar och nacke. Hon får ont. Och jag förstår henne för den var lång, den var hela 4 timmar!!! Det trodde vi inte när vi satte oss där haha. De sjöng och sjöng och sjöng. Det var en underbar kväll som jag kommer bära med mig länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0