Vill någon byta kropp?

Det här med att vara sjuk... Det är uppenbarligen något min kropp vill vara, den har bara bestämt det och snart orkar jag inte mer. Inte nog med att jag hostar konstant, det rasslar i mina lungor och luftvägar som om jag var en tant på 80 år med lunginflammation eller något, vissa dagar hostar jag blod och andra dagar hostar jag utan resultat och har en enorm obehagskänsla i bröstet (jag går på utredning så jag sitter inte bara hemma och hostar blod och sen återgår till datorn). Det är alltså som sagt inte nog med det... För tre veckor sedan hade jag halsfluss som jag får titt som tätt, förra veckan hade jag något som läkarna nästan är 100 på att det var en blindtarmsinflammation. Det gjorde sååå sjukt jävla ont i magen där ett tag, trodde på riktigt att jag skulle dö när jag låg där på akuten. Sen i helgen fick jag magsjuka till råga på allt. Ursäkta klarspråket. Men jag är så jävla trött på min kropp så nu klagar jag. Jag klagar för att jag orkar inte mer och dessutom är det svindyrt med alla läkarbesök och mediciner... Så jag får klaga och nu när jag har gjort det så är det bra med det. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0