Gripsholms världshus









Hallååå! Det var ett tag sedan. Så vad har hänt sedan sist? Jo, jag har jobbar som en tok. Men det är inte det ni sett på bilderna ovan utan min helg. Denna helg (från fredag kl 13 till söndag kl 01) var jag nämligen på Gripsholms världshus med hela släckten på pappas/Zandras sida. Det var så mysigt. Vi firade Zandras pappa som fyllde 60 år med god mat och massa överraskningar under hela gårdagen. Det var supertrevlig men idag är jag helt slut, vi gick ju inte direkt och la oss klockan 8 om man säger så. Så idag har jag en slappdag framför datorn (inte mer än rätt med tanke på det sugande vädret) för imorgon börjar en ny jobbvecka och då måste jag vara pigg så jag kan vara på samma nivå som kidsen. Så därför ska jag återgå till min datot och Vampire Diaries nu (vi ska inte ens börja prata om att Nina Dobrev ska sluta, jag är så ledsen över det så jag säger bara don't get me started...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0