Jag har ju för fasiken glömt att uppdatera er om att jag gick och köpte mig en MacBook Pro Retina för ett par veckor sedan. 20 000 *vink vink* Men jag är så så nöjd. Först grät jag bokstavligen över att jag hade köpt den, hade sådan ångest över att den kostade så mycket och att jag inte riktigt gillade den. Fattade inget av den och kände mig allmänt lost när jag försökte göra något. Vi är fortfarande inte riktigt bästisar men vi är på god väg. Det tar ju ett tag innan man lär sig en helt ny dator. Jag är den typen av person som kan alla snabbkommandon på PC och vet exakt vart allt är osv. Så därför känner jag mig fortfarande lite lost eftersom jag inte kan lika mycket på mac. Jag lär mig nya saker varje dag så snart är vi nog oskiljbara. Jag är helt amazed över skärmen. Den är så jävla fucking bra, det finns en bild ovan där ni kan jämföra. Är helt in love med den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0