Bilder från veckan

Lite så mina veckor ser ut. Jag umgås med familjen och jobbar, that's It.
 
I fredags firade vi förskolansdag och även att vår förskola fyllde 7 år på jobbet. Det var väldigt roligt att hitta på något lite extra. Jag och en annan långtidsvikarie fick vara B1 och B2 från bananer i pyjamas. Aningen påtvingat från min sida, tycker sånt är så jobbigt men det gick bra. Vi kramades massa med barnen, så delade vi ut frukt och så hade vi lite diskussioner om att vi var vi eller hur man ska säga (?) Barnen listade ganska snabbt ut vilka vi egentligen var haha. Sen fick barnen uppträda på en scen, så duktiga alla var, ingen hade kunnat få upp mig på en scen när jag var i den åldern. Jag var nog det blygaste och försiktigaste barnet ever när det gällde sånt! Så jag var verkligen imponerad. Sen hände det lite annat kul också men jag slutade kl 13 så jag gick hem och tog helg istället, avnjuter den för fullt kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0