Vårens första fjäril




Det börjar bli så fint ute. Igår var jag och mamma ute och gick runt strömmen och det var verkligen blommor överallt. Om några veckor kommer det vara helt underbart fint ute. Måste ta fram kameran och gå ut och fota någon dag. 

Jag såg även vårens första humla och fjäril. Det var en citronfjäril så det kommer bli ett ljust år för mig. Är det någon mer än jag som är uppväxt med den säjningen? Att om man ser en mörk fjäril först får man ett mörkt år och ser man istället en ljus fjäril först så får man ett ljust år. Pratade med några kollegor (gud vad konstigt det känns att skriva kollegor) om just det men ingen hade hört talas om det så det kanske bara är min familj som har det som säjning haha. Forever alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0