Min dag



Jag hade så tråkigt imorse så jag satte mig med en av mina gamla favorit böcker syskonkärlek och bara läste jag läste. Jag läste 2/3 av boken utan att knappt lyfta blicken. Den är hur bra som helst. Jag älskar verkligen Katarina Von Bredows böcker. Önskar att jag kunde hitta nya lika bra böcker för tjejer i min ålder... Men det finns inte så jag får nöja mig med att läsa om hennes och känna mig som typ 50+. 

Annars har jag inte gjort mycket idag. Jag har städat lite och så har jag faktiskt varit på ett Au Pair möte samt intervju. Den sista delen var väldigt läskig men kul. Vill så gärna åka iväg som Au Pair till USA och har velat det i flera flera år men det känns som en sån stor grej så jag är livrädd. Jag ska fundera vidare och så får vi se hur jag gör. Vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör det men vad händer om jag faktiskt gör det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0