Blötdjur

Fredag, fredag, fredag. Även om jag bara jobbat två dagar denna vecka så känns det väldigt skönt med fredag. Nästa vecka kommer bli en desto jobbigare vecka. Jag jobbar alla dagar, hela hela veckan. Måndag till söndag. Sa ja till att jobba på dagiset måndag till fredag och direkt efter det fick jag sms om att jag även ska jobba fredag kväll till söndag. Det är inte korta pass heller. Mellan 8 - 20 timmar. Fast det är ändå kul, gillar verkligen att jobba med barnen men jag kommer knappt göra något annat än att jobba och sova nästa vecka.
 
Ikväll är det tacos och fredagsmys framför Lets Dance som väntar, ska ställa mig i grytorna alldeles strax. Har ett blötdjur utanför som är väldigt hungrig så det blir en tidig middag ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0