Livet rullar på

Jag är så trött just nu, jag jobbar som en arbetsnarkoman just nu (ofrivilligt). Jag har en vecka på över 60 timmar denna vecka. Gillar mitt jobb med alla barn, speciellt dagar som det är sol, men jag känner att det ska bli härligt med lite semester snart. Dock så sommarjobbar ju alla mina vänner... Men jag känner att jag behöver lite ledigt nu när jag jobbat över heltid ett bra tag. Funderar seriöst på att dra utomlands själv haha. Skulle vara såååå skönt att bara få vara.
 
I helgen hade jag i alla fall en riktig familj och vänner helg. I fredags spenderade jag eftermiddagen och kvällen med finaste Agnes F. Vi pratade, grillade och pratade mer. Tycker det är skönt att bara kunna vara med någon utan att egentligen göra något, bara ha varandra som sällskap och känna att det räcker. På lördagen tog jag och familjen en sväng till stan och köpte lite saker till trädgården bland annat. Efter det hoppade jag in i bilen, plockade upp Madde och Agnes J och åkte till Linköping och Adde (och och och...) Vi åt ute och bara pratade, har så fina vänner. I söndags åkte jag, mamma och Munde till Kolmården. Det blev en mysig men dock något blåsig dag. (Kort och koncist min helg). Säger bara: fler helger som denna tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0