Semester

 
Det här med att ha semester... Skönt men jag saknar jobbet haha. Tror att jag mest saknar att göra något ordentligt om dagarna. Det har varit jättejätte skönt att bara vara hemma, kolla på serier och spendera tid med familjen men dagarna blir ganska tradiga. Dessutom har vädret varit en blandning av vår och höst och inte sommar så det hjälper ju inte direkt... Jag vill sola och bada, åka och ta spontana nattdopp, tälta ute i skogen och kolla på stjärnorna medan man lyssnar på musik och myser vid en brasa. Det är saker jag vill göra. Nu ska jag inte bara skylla på vädret för många av mina vänner jobbar så jag är ganska ensam i regnet. Vi försöker ses så mycket det går och vi har ändå lyckats de sista dagarna. I söndags träffade jag Adrianna, Madeleine och Agnes. Vi plockade jordgubbar, hade det bra i solen och grillade. Imorgon ska jag även och bada med Adrianna, nu när sommarvärmen äntligen verkar smyga sig fram. Och sist och verkligen inte minst så ska vi alla fyra åka till Göteborg i helgen! Vi ska gå på Liseberg, shoppa och bara ha det härligt. Det kommer bli så så så kul. Taggar järnet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0