Skoterkörning



Igår var jag, Kajsa och pappa ute och åkte lite snöskoter när det äntligen låg kvar lite snö på marken. Det hela slutade med att vi körde slut på bensinen och fick gå hem haha. Som tur var vi inte så långt hemifrån, dock var pappa tvungen att gå tillbaka med en bensindunk och köra hem skotern... Men innan det hände var det i alla fall lika kul som vanligt. Jag älskar att köra och komma upp i fart, framförallt när jag kör själv! Blir så glad av det och trots att kylan biter i ansiktet kan jag inte låta bli att le och ge ifrån mig glädjetjut när det guppar till så man flyger i luften eller när man kör så fort att det känns som att skotern ska välta i kurvorna. Det är en så befriande känsla att köra. Hoppas bara snön ligger kvar så man kan åka fler gånger. Känns tyvärr lite tveksamt på den fronten men man får väl drömma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0