Sista dagarna i London

Dag 3













Dag 4




Dag 5




Det var det! Nu är vi hemma i Sveriges igen. Det har varit en väldigt lyckad resa trots att det va väldigt kallt. Ni ser ju på bilderna vad vi gjorde de sista dagarna men jag tänkte skriva lite kort ändå.

Tredje dagen var vi på Brittish Museum, jag och Kajsa hoppade upp på ett av de stora lejonen (Kajsa fick hjälp av en annan turist för att komma upp dog av skratt haha), sen matade vi några ekorrar som var väldigt tama och såg big ben. 

Fjärde dagen var vi och kollade på buckingham palace, shoppade och avslutade med en musikal som heter Billy Elliot. Jag älskar musikaler och denna var verkligen jättebra! Skrattade och grät om vartannat. Om ni har möjlighet rekomenderar jag er att se den.

Femte dagen och alltså den dagen vi åkte hem var vi i hide park och kollade speakers corner där vanliga människor står och pratar om något (politik och region är ganska populärt) sen shoppade vi lite till innan det var dags att åka till flygplatsen där vi shoppade lite till. 

Som jag skrev så var hela resan väldigt lyckad. Älskar London så mycket, jag vill tillbaka nu direkt. Fast det är väldigt skönt att sova i sin egen säng även om jag faktiskt jobbar natt och kommer ligga på en liten extra säng men men. Imorgon kommer jag i alla fall få sova i min säng igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0