NEW YEAR’S RECAP LIST

Jag har sett att många svarar på en rad med frågor nu när 2015 har startat. Så jag tänkte hoppa på tåget och svara på några av de frågorna som cirkulerat de senaste dagarna.

 

Beskriv året med tre ord. Studenten, vänner och problem.

 

Bästa köpet? Hm... Det måste vara mina Nike Air Max eller min telefon tror jag. Jag köper så mycket som jag älskar men om jag ska se till vardagen måste det nog vara något av de ovanstående.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Hur ska jag kunna välja det? Jag lyssnar på musik hela tiden men jag lyssnar inte på samma låtar så länge då jag tröttnar väldigt fort. Så jag tänkte skriva några artister istället, Ariana Grande, Ed Sheeran, Sia, Tove Lo och Zara Larsson är nog de jag lyssnat mest på.

 

Vem har du umgåtts med mest? Om man bortser från skolan så har jag umgåtts väldigt mycket med Adrianna framförallt efter studenten. Vi reste ju bland annat till Barcelona tillsammans och om man räknar snapchat kan jag inte minnas en enda dag utan att vi har pratat. Love you bestiiii.

 

Har du haft ett förhållande under 2014? Nej.

 

Vart reste du under 2014? Barcelona. 

 
Vilka ser du som de största händelserna under året? Studenten helt klart. Även om jag faktiskt inte ens ville ta studenten var hela studentveckan helt grym.

Vad var extra dåligt med året? Min kropp. Den vill inte alltid som jag vill.

 

Har du blivit bättre på något? Ja det hoppas jag haha. Inget jag kommer på men att söka hjälp kanske. Även om jag drar ut på det har jag ändå gått till läkaren med mina problem.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Reste själv. Jag har rest utan mina föräldrar förut men aldrig utan vuxet sällskap tidigare.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina underbara vänner (Adrianna, Agnes J, Josefine, Madelene, Sanna, Emma, Agnes F) som jag alltid vet var jag har.


Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Leva livet. Man är bara ung en gång så jag ska ta tag i mig själv och faktiskt göra något som jag vet att jag inte kommer kunna göra på samma sätt senare i livet. Jag syftar framförallt på att resa. Jag vet inte vart planet landar än men det är upp till mig själv att ta reda på. Jag har ju alltid sagt att jag ska bli en hollywoodfru så det kanske jag ska ta tag i haha.

 

Tror du 2015 kommer bli bra? Ja det tror jag. Upp till bevis säger jag bara.

 

Vad kommer du sakna från 2014? Skolan. Jag har en hatkärlek till skolan och nu när man jobbar förstår man verkligen hur bra skolan var. Framförallt så saknar jag alla mina fina vänner som jag inte har samma tid för längre...

 

Vad önskar du att du gjort mer? Rest.

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015? Uppleva mer, haha. Känns som att jag bara pratar om att resa. Men jag har redan 3-4 resmål planerade. Hoppas det blir fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0