Frukost

Igår blev det bananpannkakor till frukost. Jag smakade det första gången för ca en vecka sedan när jag sov hos Adrianna. Så igår bestämde jag mig för att ge mig på det själv och det gick över förväntan. Inte en enda gick sönder. När jag åt dem hos Adrianna åt vi dem med vaniljkvarg och hallon men i brist på kvarg skivade jag en halv banan och mosade lite hallon till, det smakade supergott det med men nästa gång köper jag nog hem kvarg. Om inte annat kan det vara kul med lite variation. Men jag tror i stort sett att man kan äta de med vad som. Detta är i alla fall något jag kommer börja göra oftare till frukost (eller snarare brunch för min del).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0