Mina födelsedagspresenter

Hej på er!
Jag tänkte visa er vad jag fått i nittonårspresent. Det här inlägget är nåågot försenat men bättre sent än aldrig, hehe... Jag visar inte precis allt utan jag har fått lite små saker som bland annat strumpor, godis, pengar, nagellack och ett jättefint halsband som jag trodde jag tog en bild på... Dvs sånt som jag använt och ätit upp!
 
Så detta är alltså typ allt jag fick av min familj och släkt och jag är supernöjd över allt!
En plattång från ghd och gud så bra den är. Heaven för mig och mitt icke samarbetsvilliga hår. Den har en unik design med värmenät för att plattången ska hålla värmen genom hela håret, böjbara och rundade plattorna för att minska slitningen och att håret ska fastna och en snygg design.  Vill du ha en plattång som verkligen gör sitt jobb ska du köpa denna. Låter som att jag är sponsrad haha. Den enda nackdelen jag kan hitta är att den är dyr men man får verkligen vad man betalar för (enligt mig i alla fall). Min är köpt på hårvårdsbaren men jag vet att den finns i nästan varje elektronikbutik.  
 
Ansiktsmask | Sminkborste | Världens bästa deo | hårinpackning
 
Ett objektiv till kameran som jag fullkomligt älskar. Jag fick även en lins till som sitter i objektivet.
 
Ett presentkort från Åhléns laddat med 700:- Åhléns har verkligen allt så det är perfekt.
Tack för alla fina presenter om ni läser detta.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0