Min födelsedag

Hej på er och grattis till mig (och dig också Adrianna)!
Jag har haft en underbar dag! Började med sång och paket (visar er lite nästa vecka). Sedan åt vi lunch på pizza hut vilket var supergott! Efter maten gick vi lite på stan och jag köpte en tröja från bondelid. Sedan kom morfar och hans särbo hem till oss och firade mig så jag fixade en tårta och lite fika. Efter det åt vi middag trots att alla var proppmätta, det blev fläskfilé, klyftpotatis och sås och Ben & Jerrys till efterrätt vilket föll mig perfekt i smaken. Sedan har vi bara myst framför tv:n och nu ligger jag och kollar på gårdagens big brother avsnitt. Imorgon fortsätter firandet hos pappa!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Ååå grattis på dig! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Vinell

2014-09-06 @ 08:00:52
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0