Har så fartfyllda dagar nuförtiden

Hej snyggingar!
Nu känns det verkligen som höst ute, det är mörkare om kvällarna, friskare luft och bladen börjar ta färg. Och då kan man tänka att jag som längtat efter hösten skulle vara nöjd men icke. Ikväll började jag gråta för att jag längtar så mycket till vintern och julpyntningen. Haha, ja jag är sjuk! Jag tjuvstartade med julmusik förut i alla fall, något som jag för övrigt lyssnar på året runt men extra mycket när det börjar bli höst och vinter (dvs. mörkt och kallt). Det är inte direkt så att jag ligger ute och solar om somrarna med jullåtar i öronen även om det skulle kunna förväntas från mig haha. I alla fall så får jag nog nöja mig med hösten i några månader till.
 
Idag har jag inte gjort mycket. Jag har fixat lite bland mina filmer på datorn och även kollar på en medan jag låg i badet. Jag älskar att bada men det gör inte min hud... Jag vill ligga i badet i timmar men det skulle inte funka om jag vill ha hud kvar på kroppen. Och ja det var det jag gjort idag. Har så fartfyllda dagar nuförtiden. Imorgon ska jag jobba 3 timmar och efter det ska jag till mamma och vara barnvakt. Blir mycket barnpassning imorgon alltså!
 
Nu ska jag kolla en film och sedan sova så jag orkar ta mig upp imorgon.
Världens sötaste unge. Älskar han trots att han kan vara en riktig pain in the ass ibland.
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Söta bilder :)

Svar: Hah, tack så mycket :)
Emma Vinell

2014-09-30 @ 08:05:52
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0