Har inte så mycket att skriva

Hej på er!
Jag har varit på sånt dåligt humör de sista dagarna och det är aldrig kul. Känner hur det kokar i kroppen över minsta lilla grej och jag är verkligen inte den som lätt blir sur annars. Men det är väl bara att ta nya tag.
 
Det händer inte så mycket om dagarna just nu. Kollar lite jobb, städar osv. Kul liv. Saknar bara skolan och framförallt det sociala umgänget med mina tjejer... Och det är väl därför jag inte bloggar så mycket, jag gör inte så mycket så det finns knappt något att skriva. 
 
Jag har ju glömt att visa er vad jag fick i födelsedagspresent kom jag på nu, det kommer upp ikväll. Tänker inte fota varje liten grej men det mesta i alla fall!
Drogar dessa just nu, de är så sjukt goda!
Pusss
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

I love Snapple! ;D

Svar: Samma här :)))
Emma Vinell

2014-09-16 @ 16:03:47
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0