Myskväll

Det snöar ute peps! 
Jag har in princip taggat julen sedan i sommras (som alltid) så ni kan ju gissa om jag är glad. Vintern och julen får mig bara att må så bra, jag är en riktig mystjej och på vintern blir det 100 gånger mysigare. Massa härliga ljus, julpynt, brasor och härliga varma drycker. Älskar det så mycket! OCH jag höll nästan på att glömma jullåtarna! Jag har som vanligt tjuvstartar sedan några veckor tillbaka. Måste dock uppdatera min spellista känner jag, men känslan finns fortfarande där. 

Idag har jag i alla fall jobbat. Jag slutade inte förens fem så jag var skapligt trött när jag kom hem. Först var jag på en avdelning med 1-3 åringar och blev helt slut och sedan var jag på en avdelning med 4-5 åringar och blev lite piggare. Jag själv trivs bäst med de som är lite äldre. Eller det beror helt på barnen i och för sig. Vissa små är supergulliga och snälla men det finns även de som skriker, slåss och kastar mat överallt så de är jag inte lika förtjust i. De äldre har växt ifrån det stadiet, visst finns det undantag men om man generaliserar är det så. Förra veckan tyckte jag tvärtom så det går väl i perioder, men om jag tar det stora hela är det jättekul och jag trivs verkligen med barnen och de verkar trivas med mig. Dock blir man verkligen helt slut efter en dag med de små liven! Så ikväll (sista jobbdagen för veckan) mös jag verkligen till det med godis och chips, mysiga kläder, ljus och lite annat mys. Imorgon ska jag fortsätta dagen i mysets tecken. Det ser jag fram emot! 
Nu ska jag sova så jag överhuvudtaget kommer upp imorgon! 


Pusss

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Mysigt!

Svar: Jadå :)
Emma Vinell

2014-11-07 @ 09:08:17
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0