Måndag


Ett varmt bad och en smoothie skulle inte sitta helt fel just nu! Jag har jobbat sedan 07.00 imorse och slutade inte förens 20.00. Och när man jobbar med barn får man inte en lugn stund, vilket jag tycker är superkul men också väldigt tröttsamt. Så jag behöver ladda batterierna och att krypa ner i ett varmt bad med en smoothie och en film är enligt mig det bästa sättet. Dock hatar jag att lägga mig blöt så det blir nog att krypa ner i sängen direkt istället. 

Just nu sitter jag på tåget mot Norrköping och mamma. Mamma fyller år imorgon så jag kände att jag ville vara där och sjunga för henne på morgonen, jag vet att hon uppskattar det så mycket. Så imorgon blir det firande av henne, tyvärr har inte det jag köpt till henne kommit än. Jag beställde det i slutet av förra veckan så jag trodde det skulle hinna komma men icke. Får säga som det är helt enkelt... Lite tråkigt men det finns inte så mycket att göra. Ska se om jag hittar något litet på stan imorgon som kan kompensera upp det. 
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0